lørdag 10. oktober 2009

Stempler byEvy

Minne-Hjørnet er super stolte av å presentere de flotte stemplene til Evy for dere.

Evy-Kristin Hansen har en helt spesiell strek og har tryllet frem de vakreste stemplene du kan forestille deg.
Nå er stemplene i produksjonen - og vi regner med å få dem til Ski-treffet i oktober.

Her kommer noen smakebiter fra den første kolleksjonen:















I anledning at Minne-Hjørnets blogg endelig er åpen for alle, inviterer vi til en liten blog candy:



For å bli med i candyen må du legge igjen spor etter deg i kommentarfeltet under. I tillegg må du fortelle om candyen i din egen blogg, ved å legge inn bildet av en av "byEvy" sine stempler i din blogg. Candyen er åpen frem til søndag 1.november 2009 kl.22.00. Trekker en vinner etter dette.
Vinneren blir presentert i bloggen onsdag 4. november.
Vinneren får en pakke med Minne-hjørnets vintageark og to stempler fra den nye kolleksjonen byEvy.

Vi gleder oss til Ski-treffet og til å kunne presentere Evy sine fantastiske stempler for dere!

75 kommentarer:

  1. Så herlige søte stempler!!!!!

    SvarSlett
  2. Åååå disse stemplene var kjempesøte!!! :)

    Grattis med blogg......spennende!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny blogg!!

    Nydelige stempler!!
    Jeg har laget et innlegg i bloggen min :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med blog!!!!!
    Har laget ett innlegg om dette her:
    http://heidisscrappeliv.blogspot.com/2009/10/blog-candy-i-minne-hjrnets-blog.html

    SvarSlett
  5. Grattis med blog! Her har jeg skrevet om candyen http://kristineslillehobbyblogg.blogspot.com/2009/10/blog-candy-hos-minnehjrnet-til-111.html

    SvarSlett
  6. Å så herlige stempler! tusen takk for en sjangse å vinne :) Har lagt til uglebildet i bloggen min - den var så nusselig! :)

    SvarSlett
  7. Endelig en blogg fra dere.... Så gøy:)
    Jeg blir med på blog candy... skriver om det i bloggen min. Dessverre kan jeg ikke være med på Ski-treffet denne gangen heller. Surt! Stikker innom butikken en dag for å se på disse stemplene ... De var nusselige:)
    Angella

    SvarSlett
  8. For noen nyyydelige stempler.
    Jeg vil gjerne være med på candy'en.
    Legger den inn på sidebar'en min.
    Kaia ;o)

    SvarSlett
  9. For noen utrolig herlige stempler. Blir gjerne med i trekningen av dem. Jeg har skrevet om dere i bloggen min.

    Jeg krysser fingrene.

    SvarSlett
  10. Gratulerer med blogg!
    Flott Candy og så mange flotte stempler!! <3
    Jeg har linket til dere i min blogg.
    Anne -:)

    SvarSlett
  11. Grattis till bloggen!

    Fina stämplar!

    SvarSlett
  12. Gratulerer så masse med ny blogg.
    Stemplene var kjempflotte:)

    SvarSlett
  13. For noen flotte stempler og grattis med blogg!

    SvarSlett
  14. Gratulerer med blogg!
    For noen nydelige stempler, blir gjerne med i trekningen.

    SvarSlett
  15. Gratulere med blogg! Stemplene var jo bare supersøte. Har skrevet et innlegg og linket til dere i bloggen min + lagt meg til som følger, så da er det bare å krysse fingrene! :o)
    -Cathrin-

    SvarSlett
  16. Hi!
    Fantastic candy! Thanks for the chance to win. I want to be a lucky winner. Linked it on my sidebar. Welcome to my blog...
    Hugs

    SvarSlett
  17. Gratulerer med blog, blir spennede å følge denne fremover.

    Gunn
    http://msplum.blogspot.com

    SvarSlett
  18. Grattis med blogg, skal bli spennende å følge med å se hva som skjer.

    SvarSlett
  19. Grattis med blogg og kjempesøte stempler! og ikke minst tusen takk for nok et strålende Skitreff på Drømtorp! Vi stormkoste oss - igjen!!

    SvarSlett
  20. Så flott blogg!! Og disse stemplene er bare helt skjønne! Jeg elsker uglene Evy har designet!

    SvarSlett
  21. Disse stemplene sa bare "løp og kjøp". Blir noen jeg bare må kjøpe.
    Flott blogg!

    SvarSlett
  22. Ski treffet nå også på FaceBook!
    Følg eller kopier linken nedenfor, eller søk på
    Ski-treffet.
    http://www.facebook.com/group.php?gid=287197090523

    SvarSlett
  23. Så kjempestilige stempler.

    SvarSlett
  24. Gratulerer med blogg!
    Og tusen takk for et kjempeflott treff i helga;)
    Nydelig stempelkolleksjon fra Evy-Kristin!
    Har lagd et lite innlegg om bloggcandyen i bloggen min her:

    http://mettepipsscrappeblogg.blogspot.com/2009/10/minnehjrnet-har-ogsa-fatt-blogg.html

    SvarSlett
  25. Nydelige stempler fra ei nydelig jente! Kult Evy! Stå på! <3
    Jeg har blogget her: http://lisa-marlene.blogspot.com/2009/10/nyyydelige-stempler-by-evy-3.html

    SvarSlett
  26. Gratulerer med Blogg.
    Stempelkolleksjonen til Evy er nydelig.
    Har laget et innlegg i bloggen min om blog candyen.
    http://annespapirhobby.blogspot.com/

    Gratulerer også med vel overstått Ski-treff. Jeg hadde ikke mulighet til å være med denne gangen. Hører det skal være et nytt treff i Mars. Hvilken dato blir det og hvor kan man melde seg på...?

    SvarSlett
  27. Gratulerer med Blogg og noen utrolig flotte stempler;)) Jeg har vært og sett på de i butikken og de kan virkeligen anbefales;)) Jeg skal iallefall ha de;))
    Skal straks legge et innlegg i bloggen min om denne flotte blog candyen.
    http://solrunndyran.blogspot.com/

    Håper dere har hatt en kjempe flott helg på Ski-treffet;)) Har planer om å være med en gang, men har ikke fått det til enda.

    SvarSlett
  28. Åh, så söta stämplar! Så klart man vill vara med. Har länkat i min sidebar nu, hoppas på tur!

    SvarSlett
  29. åååh, nydelige stempler dette her, så da har jeg linket i bloggen min og lagt ved bilde av de nyyydelige snømennene.....

    SvarSlett
  30. Så herlige stempler!!1

    Jeg har linket til bloggen og lagt bilde med link i venstre felt i bloggen min.

    http://jinxscrapper.blogspot.com/

    SvarSlett
  31. Gratulerer med blogg! Nydelige stempler!
    Heldig de som vinner dette!!!

    SvarSlett
  32. Поздравляем с вашего нового блога!
    Это большая конфета я связала его на боковую панель.
    Спасибо!
    Кейт из России:)

    SvarSlett
  33. Gratulerer med blogg, og tusen takk for et fantastisk hyggelig treff i Ski :-))
    Evy sine stempler er bare herlige, og vintage arkene deres har jeg elsket siden første stund .. hadde jeg bare vært heldig å bli trukket ut som vinner :-)))

    SvarSlett
  34. Gratulerer med bloggen. Og takk for kjempefin helg i Ski. Så morsomt å treffe andre, bli inspirert og ha mulighet til å gå på kurs. Har lagt dere til i bloggen min.
    Kjempekoselige stempler, kjøpte et par jeg også! Og farger!... Det ene følger det andre.

    SvarSlett
  35. Gratulerer med bloggen. Tusen takk for en utrolig flott helg dere lagde for oss :-)))
    Stemplene til Evy er herlige. Var så heldig å få ett par timer med kurs lørdag kveld med henne, og hun er like skjønn som stemplene sine :-)

    SvarSlett
  36. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  37. utrolig fine stempler!
    her er link til min blogg hvor jeg har skrevet om blogcandyen:
    http://iselinslilleverden.blogspot.com/2009/10/blogcandy-hos-minnehjrnet.html

    SvarSlett
  38. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  39. Så flotte stempler skulle ønske jeg hadde vist om skitreffet noe før, håper jeg er den heldige, har linket til dere fra sidebar'en min

    SvarSlett
  40. http://oheidia.blogspot.com/2009/10/nydelige-stempler-by-evy-blogcandy.html

    Jeg vil også delta i denne blog candyen og sier forresten takk for en utrolig flott helg forrige helg! Ski treffene er den beste scrappe begivenheten hvert år!

    SvarSlett
  41. Gratulerer med ny blogg! Og tusen takk for en flott helg i Ski! Gleder meg alt til mars!:)
    Jeg vil gjerne delta på deres blogg candy. Håper jeg har gjort det på rette måten for dette har jeg faktisk aldri gjort før,hihi. Stemplene fra Evy som er premie her er hlt nydelige. Sikret meg 3 stk i helgen. :)

    SvarSlett
  42. Hipp hurra og gratulerer med blogg åpning.Super kult at dere også har fått det.Jeg har skrevet om det i bloggen min :-).Hallandussen sååå herlige stempler....ÅÅ som jeg har lyst på dem.

    Klem fra Eva Helen.

    SvarSlett
  43. Nydelige stempel!! -har skrive et lite innlegg om bloggen deres i bloggen min :-)

    Sonja :-)

    SvarSlett
  44. For noen nydelige stempler.
    Har lagt igjen spor i bloggen min.
    Gratulerer med blogg

    SvarSlett
  45. Gratulerer så mye med flott blogg!
    nydelige og artige stempler :)
    lagt dere til lista mi + kommentert i bloggen min :)
    klem fra linda

    SvarSlett
  46. Kjempeflott blogg og herlige stempler!!
    Detta er jeg med på! :D
    Blir spennende å følge med videre!

    Scrappy klem C",)

    SvarSlett
  47. Great candy and lovely stamps!!
    I linked your candy on my blog (sidebar) with a picture. Thanks for the chance to win this candy!
    Hugs, Andreja

    SvarSlett
  48. Fantastisk flotte stempler!!!
    Jeg har "reklamert" for dere og candyen i bloggen min.
    http://taratroll.blogspot.com/2009/10/minnehjrnet-har-apnet-blogg.html

    SvarSlett
  49. Gratulerer med ny blogg!
    Herlige stempler, skikkelig nusselige :)

    Her er innlegget mitt:
    http://typisknina.blogspot.com/2009/10/ny-blogg.html

    SvarSlett
  50. hei!
    gratulerer så mye med ny blogg.Og takk for et flott opplegg på ski treffet denne gangen også! Vil selvfølgelig være med å delta om et flott stempel fra Evy .De stemplene var jo bare nydelige!Har lagt ut bilde og skrivt om candyen i bloggen min:-)

    SvarSlett
  51. Grattis med ny blogg og grattis til Evy med gøyale og sjarmerende stempler!

    Linken til bloggcandyen ligger her
    http://snuppeline.blogspot.com/2009/10/bloggcandy-hos-minnehjrnet.html

    SvarSlett
  52. Hi there,

    Congratulations. Some beautiful images and would love to win.

    I have put a link on my sidebar.

    Ali x

    SvarSlett
  53. sweet is this candy :) I would like to win it, so I linked it on my blog:)
    greetings from Poland :)

    SvarSlett
  54. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  55. Gratulerer med ny blogg og de lekre stemplene!!

    linket til min blogg:
    http://heidishobbyverden.blogspot.com/

    SvarSlett
  56. Stemplene til Evy er bare kjempesøte! Jeg har laget innlegg i bloggen min nå og linket til dere :) Håper jeg vinner ! :))XXX

    SvarSlett
  57. De stemplene er til å sikle på:)
    Kommentaren er nå laget og linken er på plass i min blogg og et lite innlegg om Minnehjørnet:)

    SvarSlett
  58. ÅÅ herlige stempler. Nå er kommetaren på plass i bloggen min, med link til bloggen her.

    SvarSlett
  59. Gratulerer med blogg! :D
    Blir gjerne med i trekningen av de herlige stemplene! Har linket på venstresiden i bloggen min. :D

    SvarSlett
  60. Gratulerer med blogg.
    Kjempemoro med bloggcandy.

    Link til dere ligger i bloggen min her
    http://grethebella.blogspot.com/

    SvarSlett
  61. Hei
    De er bare såå fine. Takk for enda et nytt super treff. Var kjempe hyggelig og veldig inspirerende.
    Hils evy å si takk for et super fint kurs;)
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  62. Yummy candy! I added the picture and a link to your giveaway in the sidebar of my blog .

    hugs
    Mary

    SvarSlett
  63. Super lækre stempler. Krydser fingre:)

    SvarSlett
  64. Kjempe fine og sjarmerende stempler!!

    SvarSlett
  65. Gratulerer så mye med blogg. Er vel ingen overraskelse at mange ønsker seg de nydelige stemplene der. Meg inkludert. :-)

    SvarSlett
  66. Herlige stempler,"sukk" "dån" Må ha bare måååå ha.

    SvarSlett
  67. Oooh what a candy. Soo cute stamps.

    I have become a follower.
    I have but the picture and a link back here in my sidebar.

    Hugs Gurkiss

    SvarSlett
  68. Takk for en fantastisk treff helg.
    Digger stemplene til Evy og flere er allerede prøvd ♥ Sier ikke nei takk til flere.... ♥

    SvarSlett
  69. Alldeles nydelige stempler..MÅ nok ha noen av dem etterhvert.
    Hilsen Louise

    SvarSlett
  70. Så herlige stempler! Har linka i bloggen min:)

    SvarSlett
  71. Flott candy:) Og gratulerer med åpen blogg for alle;) Har også lagt en link med bilde fra min blogg:)

    SvarSlett
  72. Utrolig flott candy ja, jeg så noen av stemplene tidligere i høst via et innlegg på skrapping.no og falt pladask! Utrolig flott stil og jeg hadde blitt kjempeglad om jeg var den heldige vinneren!

    Har lagt dere inn i listen over blog candyer jeg liker i bloggen min. :D

    SvarSlett
  73. Gratulerer med blog! Har lagt til den og jeg i min!
    Tusen takk for supert treff - gleder meg til mars 2010!
    BlogCandyen er lagt inn i min blog og stemplene til Evy er bare sååå søte!

    SvarSlett
  74. Grattis med blogg! Skal bli spennende å følge med! Kanskje blir det tur i butikken neste gang jeg besøker venninnen min i Ski :)
    Hilsen Turid
    http://turidspapirpuslerier.blogspot.com

    SvarSlett
  75. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Tusen takk for tilbakemeldingen - det setter vi stor pris på!